Herkese merhaba,
Sizlere yarışmanın katılım süreciyle ilgili yapacağımız önemli bir duyuru var.
Katılmakta olduğunuz yarışmayı düzenleyen Lixil, aynı zamanda "a+u" dergisinin de bağlı olduğu kuruluş olarak klasik kapalı yarışma süreci yerine paylaşıma açık bir format ileri sürüyor. Her ne kadar yarışma rekabeti ulusal ve uluslararası düzeyde sürse de, paylaşıma açık bir sürecin tüm katılımcılar ve izleyicilere daha çok kazanım sağladığı görüşüyle böyle bir formata gidilmiş. Bunun için yarışmaya katılan tüm üniversitelerden resmi facebook sayfalarında (İTÜ'nün facebook sayfası da ona göre yeniden düzenlendi) teslim tarihine kadar en az iki kere paylaşımda bulunmalarını bekleniyor. Geçen seneki yarışmanın facebook sayfasında da ekiplerin süreçteki çalışmalarını izleyebilirsiniz.
İlk "post"unuzda sizlerden ekibinizi tanıtmanızı (bu bir görsel/fotoğraf/ilüstrasyon olabilir), bir de yarışma teması ile ilgili ne düşündüğünüzü özetle belirtmenizi istiyorlar. Bu iletiyi 20 Ocak tarihinde İTÜ'nün facebook sayfasında ingilizce olarak eklemeniz bekleniyor. (Bilmeyenler için adres: www.facebook.com/ITU. LIXIL.IUAC)
Daha sonraki iletiler için de özel bir tema olursa sizlerle paylaşacağız ama genel olarak süreçte çizim/resim/eskiz/maket/ çalışma ortamı fotoğrafı vb. bir kare ve çok kısa bir metin(anahtar kelimeler veya bir kaç cümle) gibi paylaşımlar olabilir. Teslim tarihine kadar her grubun en az iki paylaşım yapması gerekli. Bu paylaşımlar arasından bir kısmı seçilerek Mart 2015'de yayınlanacak olan a+u dergisinin "Shinkenchiku-sha" özel sayısında basılacak.
Herkese iyi çalışmalar, başarılar.
Lixil İTÜ ekibi raportörü,
Sevgi Türkkan
Not: Yayın/paylaşım süreci ile ilgili bilgi ve takvim ektedir.
EK:
The Organization Committee asks from the teams to:
·
İntroduce the team members (preferably with a
photo or illustration)
·
post comments on this year’s theme “House for
Enjoying the Harsh Cold”
in English to our FB page, by January 20th, 2015.
The purpose of the FB page is for the students to share
their process for research, study, design, etc. with the other participating
students from around the world and further strengthen their own designs.
The posts will be sahred with the organizer’s official
Facebook page as well.
For your reference, this is the 2014 UC Berkeley page – https://www.facebook.com/Berkeley.LIXIL.IUAC
The organizer will post notifications on the official
Facebook page, so please check it regularly.
★ Schedule for the
participating universities' Facebook page and posts on the page (tentative)
By January 12, 2015
Create the participating
universities' Facebook page
By January 20, 2015
Post at least twice on
the participating universities' Facebook page
* The first post should
include: “Introduction of the participating team &
what the team thinks of the
competition theme”. The contents of the posts after the first one will be left
to each team to decide.
→ The posts is planned
to be edited and introduced in Shinkenchiku-sha's mail magazine and
March issue of “Shinkenchiku”.
January 27
February issue of “a+u”: article on the round-table
discussion about the competition theme
February 5
Shinkenchiku-sha's mail
magazine (this mail magazine is planned to be issued once or twice a month)
March 1
March issue of “Shinkenchiku”: article based on the
posts
March 20
Proposal deadline
March 27
April issue of “a+u”: report on the last phase of
design
April 21
The second stage of jury
+ award ceremony, decision on the best proposal
Mid May–
Posts on Facebook about
the detailed design phase by the university with the best proposal
May 27
June issue of “a+u”: article on the competition
result
June 1
June issue of “Shinkenchiku” : article on the
competition result
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder